Nieuws

ALLE NIEUWSBERICHTEN
06.07.2011
Een prachtige, nieuwe vorm voor Filippo Berio
image_pdf

Hebt u die nieuwe, slanke fles al gezien in de supermarkt?
Filippo Berio heeft na 140 jaar de vorm van de iconische olijfoliefles en het ontwerp van het etiket veranderd.
Na wereldwijd onderzoek is met het nieuwe ontwerp de opvallendheid en bruikbaarheid van de fles verbeterd. Alle authentieke Italiaanse kenmerken die zo bekend en geliefd zijn bij onze klanten, zijn echter behouden gebleven.

De nieuwe fles met daarop in reliëf het Filippo Berio-logo loopt naar boven smal toe en is groter en smaller dan de oude fles. Hierdoor is de fles tijdens het schenken beter vast te houden.

Het nieuwe etiket is minder druk, waardoor de tekst beter leesbaar is. Het etiket bevat nu ook gebruiksinstructies voor de verschillende toepassingen.

Tot nu toe is iedereen het ermee eens dat het nieuwe ontwerp gewoonweg prachtig is, ondanks het feit dat het slechts kleine veranderingen betreft. Dat was 140 jaar wachten wel waard!

Navigation
© 2014 Filippo Berio P.Iva 00526090469
web design

ZOEKEN OP GEHELE WEBSITE

ZOEKRESULTATEN VOOR: