Media

In de loop der jaren is onze look dan wel veranderd, maar onze beroemde olijfolie is hetzelfde gebleven en we hebben nog altijd dezelfde strenge normen als de man die het bedrijf in 1865 begon.

  • BEKIJK DE VIDEO filippo berio advertising
    2016

    DÉ NAAM IN OLIJFOLIE

    De TV commercial introduceert de Nederlandse consument met het merk Filippo Berio.
    Het laat hen zien hoe de Extra Vierge en Pure Olijfolie van Filippo Berio gebruikt moet worden.

  • BEKIJK DE VIDEO filippo berio advertising
    2013

    the first and last name in olive oil

    Bekijk de tv-reclame voor de meest recente merkcampagne voor Filippo Berio met daarin een jonge Filippo Berio die bezig is met het ontwikkelen van zijn beroemde olijfolie.
    In deze campagne wordt het nieuwe merkbeeld met het gezicht van Filippo Berio en zijn handtekening geïntroduceerd. Deze handtekening wordt al sinds 1867 op iedere fles gedrukt.

  • BEKIJK DE VIDEO filippo berio advertising
    2010

    for food lovers

    Bekijk de tv-reclame voor de campagne “For Food Lovers” die in 2010 werd gelanceerd. Deze campagne werd opgezet om de consument te tonen hoe de verschillende soorten olijfoliën van Filippo Berio kunnen worden toegepast in een gezond dieet en goede levensstijl.

  • BEKIJK DE VIDEO filippo berio advertising
    2013

    ACHTER DE SCHERMEN BIJ EEN TV-RECLAME

    Kijk hoe de tv-reclame voor 2013 werd gemaakt.
    Deze video maakt deel uit van de campagne “The First and Last Name in Olive Oil”.
    De opnamen duurden 7-10 dagen en vonden plaats in Slovenië.

  • BEKIJK DE ADVERTENTIE filippo berio advertising
    2013

    The First and Last Name in Olive Oil

    Een advertentie uit de meest recente merkcampagne met daarin het nieuwe logo en de nieuwe tagline, samen met een aantal oude foto's van een hardwerkende Filippo Berio. In deze campagne wordt het nieuwe merkbeeld met het gezicht van Filippo Berio en zijn handtekening geïntroduceerd. Deze handtekening staat al sinds 1867 op iedere fles.

  • BEKIJK DE ADVERTENTIE filippo berio advertising
    2013

    Inspiring food lovers then and now

    Een advertentiecampagne waarin het nieuwe merkbeeld wordt geïntroduceerd.
    Filippo Berio's passie voor olijfolie is een inspiratie voor velen om heerlijke en gezonde maaltijden te serveren voor vrienden en familie.

  • BEKIJK DE ADVERTENTIE filippo berio advertising
    2010

    For Food Lovers

    Een advertentie uit de campagne “For Food Lovers”.  Deze campagne werd opgezet om de consument te tonen hoe de verschillende soorten olijfoliën van Filippo Berio kunnen worden toegepast in een gezond dieet en goede levensstijl.

  • BEKIJK DE ADVERTENTIE filippo berio advertising
    2007

    Prodotto in Italia, Amato in tutto il mondo

    Advertenties uit de Italiaanse campagne “Produced in Italy, loved around the world”, opgezet om Filippo Berio te promoten als een wereldmerk met authentieke Italiaanse roots sinds 1867.

  • BEKIJK DE ADVERTENTIE filippo berio advertising
    1958-2006

    FILIPPO BERIO DOOR DE JAREN HEEN

    Reis terug in de tijd en bekijk de evolutie van advertenties van Filippo Berio tussen 1958 en 2006.

  • BEKIJK DE ADVERTENTIE filippo berio advertising
    2014

    WIN EEN FIAT 500 MET FILIPPO BERIO

    Filippo Berio schreef in Zwitserland de wedstrijd 'Win Italian Style' uit.
    Deelnemers konden tot en met december 2014 verschillende typisch Italiaanse prijzen winnen, zoals een mooie Fiat 500 – een waar icoon van Italiaans ontwerp en kwaliteit!

  • BEKIJK DE ADVERTENTIE filippo berio advertising
    2013

    The first and last name in olive oil

    Als onderdeel van de nieuwe campagne om de man achter het merk te introduceren, werden het nieuwe merklogo, de nieuwe tagline en het nieuwe etiketontwerp afgebeeld op taxi's die door heel Londen reden.

Navigation
© 2014 Filippo Berio P.Iva 00526090469
web design

ZOEKEN OP GEHELE WEBSITE

ZOEKRESULTATEN VOOR: